Tu odnajdziesz szczegółowe wiadomości na temat custom publishing.
Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – zalety
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]